sobota, 7 grudnia 2013

Wokół stołu ...

Czas na kolejne inspiracje wnętrzarskie w moim domu. Zawsze marzyłam żeby mieć duży, konkretny stół, przy którym można się relaksować z rodziną, ale i też pracować. W końcu go mamy... Stół w stylu Shabby Chic, a do kompletu 6 krzeseł. Z przyjemnością zmieniam na nim dekoracje, ustawiam gadżety, a uwierzcie mi sprawia mi to wielką przyjemność! Do tego dochodzi zabawa z aparatem fotograficznym i oto pokażę Wam efekty. Enjoy!!


Uwielbiam naturę, a ta kompozycja to w pełni odwzorowuje. Drewniana podkładka (mojego projektu) pod gorący kubek z kawą, nie tylko chroni przed śladami na dębowym blacie stołu, ale i pełni niesamowity element dekoracyjny. Jabłka i gruszki nadają koloru i jesiennej nuty tej kompozycji.

A może kawki? Moja ulubiona z pianką... Serdecznie zapraszam na kawę jak i na czytanie i oglądanie mojego bloga przy kawie :)


Bukiet kwiatów, w podobnych odcieniach do ścian oraz doniczka z podobnym elementem kwiatowym jak na zasłonach. Ciepłe światło nadaje przytulności.

*
*
*



Bardzo jestem ciekawa, co myślicie o moich aranżacjach i pomysłach. Może macie jakieś wskazówki, podpowiedzi, albo coś byście zmienili? Czekam na Wasze opinie i komentarze. 
Zapraszam również do czytania i oglądania moich poprzednich postów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz