sobota, 21 grudnia 2013

Śnieżynki klamerki - prosta świąteczna ozdoba

Jak Wam obiecałam w poprzednim poście, pokażę Wam jak zrobić gwiazdki świąteczne z drewnianych klamerek do prania. Zapraszam do oglądania!

Jak widać na zdjęciu, posklejałam je odwrotnie taśmą dwustronną, a gorącym klejem złączyłam i powstały śnieżynki czy też gwiazdki. Jedną pomalowałam farba akrylową na biało, co daje bardziej profesjonalny wygląd śnieżynce :)

Taka biała śnieżynka fajnie mi pasuje do ramy lustra lekko postarzałego, oraz do półeczki pod nim w takim starym stylu. Świetnie się komponuje!

Na zielonej choince, również biały kolor ciekawie się odbija, a śnieżynka ręcznie zrobiona naprawdę daje wielką satysfakcję!
Można też zawiązać śnieżynkę na cienkiej lince czy żyłce i powiesić w oknie.



Świetnie pasuje do pułki w stylu Shabby chic
Jeszcze raz Was serdecznie zachęcam i zapraszam do pozostawienia wszelkich komentarzy czy uwag na temat moich pomysłów, gdyż są one dla mnie bardzo cennymi wskazówkami na przyszłość!
 Życzę miłego dnia!

*Kasia*

2 komentarze:

  1. Świetne te twoje gwiazdki- idę szybko szukać klamerek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Życzę miłej zabawy przy ich robieniu, okres zimowy jeszcze trwa więc śnieżynki jak najbardziej aktualne :) Zapraszam również, do oglądania moich innych pomysłów ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń