piątek, 7 listopada 2014

Fiolet i szary - niezwykłe połączenie kolorów


Zaszły małe zmiany w moim domu i chciałabym się z Wami tym podzielić. Przemalowałam ścianę z żółtej na fioletową. Podpatrzyłam gdzieś w gazecie te połączenie kolorów i bardzo mi się to spodobało. Tym bardziej, że schodząc schodami w dół jest salon z jadalnią w którym występuje fiolet w dodatkach.


Fiolet z szarym niezwykle ze sobą się komponują. Tym bardziej jak mamy białe dodatki, w tym wypadku drewniana balustrada, listwy przypodłogowe czy białe meble w stylu shabby chic. Na suficie lampa z papieru mojego projektu.

 


Naturalne kwiaty są najpiękniejszą dekoracją wnętrz. Biały storczyk cudownie kwitnący, pasuje do charakteru stoliczka, białych listew i balustrady. A stoliczek zakupiony na targu staroci i odnowiony przeze mnie. Patrzę z wielkim uśmiechem i satysfakcją na to co stworzyłam :)
 

8 komentarzy:

  1. Znakomicie łączą się te 2 kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, tez tak uważam. Zapraszam do odwiedzania moich innych postów z równie ciekawymi propozycjami i pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje ulubione kolory, a ich polaczenie to po prostu bajka!!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiolet z szarościami ciekawie wygląda również w przypadku samych ścian, jak i dodatków w całym pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały mix, wykorzystam ten koncept u siebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje serdecznie i życzę przyjemności z "mixowania". Z przyjemnością obejrzę zdjęcia Waszych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, prezentuje się wspaniale to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń