czwartek, 19 grudnia 2013

* W świątecznym klimacie *

 Nadchodzą święta i czas na przygotowanie domu do tego pięknego czasu.Co zrobiłam? Możecie zobaczyć na zdjęciach. Ubrałam choinkę i dodałam kilka świątecznych akcentów w moim domu.

Świąteczny bałwanek na choince
Prawdziwa  choinka w całej okazałości. Dzięki niej pachnie lasem w salonie :)

A o to rozwiązanie, jak przyozdobić a nawet i ukryć zbyt widoczne pokrętło do regulowania temperatury w domu (nie wiem jak fachowo się nazywa). Ususzyłam pomarańcze i zrobiłam wianuszek :) Podoba się Wam?

Do wianka ze światełkami Led nad stołem dodałam koronkowe śnieżynki. Ciekawy efekt, nadaje lekkości, a gdy jest podświetlony wygląda naprawdę rewelacyjnie.

Słodki kącik

Koronkowy obrus

widok z góry, jak dla mnie ciekawa kompozycja

Brakuje jeszcze coś słodkiego. Będzie już w weekand :) A narazie pokazuje Wam drewniane śnieżynki  jakie sama zrobiłam wczoraj. Brakowało mi jakiegoś drewnianego elementu dekoracyjnego w domu, w sklepie tez nic ciekawego nie mogłam znaleźć więc jak to ja zrobiłam sobie coś sama :) Już w następnym poście postaram się Wam pokazać jak to zrobiłam , więc serdecznie zapraszam! Jeszcze jest kilka dni na zrobienie dekoracji świątecznych.
*
*
*
Moje kochane Blogowiczki i Blogowicze! Jestem bardzo ciekawa, co myślicie o moich inspiracjach, pomysłach i wnętrzach. Wasze zdanie jest dla mnie naprawdę bardzo ważne, może mnie inspirować do nowych pomysłów, a to znaczy więcej postów, którymi sie moge z Wami podzielić. Tak więc, wszelkie komentarze, wskazówki czy uwagi mile widziane ;)

Miłego czytania 

Kasia 

1 komentarz:

  1. Kochani czekam na pierwsze komentarze ze wskazówkami, opiniami i uwagami. Są one dla mnie naprawdę bardzo cenne. Zaglądajcie częściej!

    OdpowiedzUsuń