piątek, 27 kwietnia 2012

Różowy Abstract - Ukryte oczy :)



  Ten obraz patrzy na Ciebie. Został tak poprostu wymyślony przeze mnie. Malowałam z canvy na canve różowe i fioletowe kształty nie wiedząc co z tego wyjdzie. Wieszając je razem na ścianie pionowo ukazuje się jakby profil twarzy kobiety. Bynajmniej ja to tak widzę. Ale abstract własnie na tym polega - Ty możesz to widziec inaczej. Zawsze mnie to interesuje i zastanawia co inni widzą w moim obrazie. Jakie mają odczucia i emocje i każdy może to odczytywac obraz w inny sposób. To jest naprawdę zaskakujące jakie ludzie potrafia miec pomysły.
 Zapraszam do ogladania tego obrazu jak i reszty galerii. Z chęcią przyjmę wszelką ale jakże i cenną dla mnie krytykę, będę wiedziała nad czym mam pracowac! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz