niedziela, 22 kwietnia 2012

Londyn Nocą

Przedstawiam kolejną moją pracę. "Londyn nocą" został namalowany na zamówienie dla znajomego, który bardzo chciał miec oryginalny obraz Londynu nocą, chciał aby był na nim czerwony autobus, budka telefoniczna, Big Ben a ja od siebie dodałam jeszcze znak metra. Wszędzie w sklepach widziałam takie same zdjęcia Londynu, które później wisiały w kilku domach znajomych. A tu cos oryginalnego, bo drugiego takie nie namalowałam. I to jest pomysł, żeby miec cos niepowtarzalnego na ścianie. 
Moją uwagę najbardziej przykłuwa ciekawe tło, które robi wrażenie zachodzącego słońca w odcieniach fioletu. Budka też wyglada naturalnie i tak "angielsko" :) Oczywiście ciekawa jestem na Wasze opinie, co Wam sie nie podoba a co nie? Piszcie w komentarzach :)
Miłego oglądania! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz